Överst på sidan

LÄTT ATT LÄSA POKEMON MYSTERIET MED DEN FÖRSVUNNA

Artikelnr. 430838
32 sid Plötsligt saknas det mat i Ceriese Park. Alla Pokémon är hungriga. Hungriga Pokémon är gnälliga Pokémon. PIkachu, Riolu och Raboot vill hjälpa Ash och Goh att lösa mysteriet. Hinner de innan de hungriga Pokémon börjar bråka? En lättläst bok för en liten bokslukare.

Beskrivning

32 sid Plötsligt saknas det mat i Ceriese Park. Alla Pokémon är hungriga. Hungriga Pokémon är gnälliga Pokémon. PIkachu, Riolu och Raboot vill hjälpa Ash och Goh att lösa mysteriet. Hinner de innan de hungriga Pokémon börjar bråka? En lättläst bok för en liten bokslukare.

LÄTT ATT LÄSA POKEMON MYSTERIET MED DEN FÖRSVUNNA

Artikelnr. 430838
32 sid Plötsligt saknas det mat i Ceriese Park. Alla Pokémon är hungriga. Hungriga Pokémon är gnälliga Pokémon. PIkachu, Riolu och Raboot vill hjälpa Ash och Goh att lösa mysteriet. Hinner de innan de hungriga Pokémon börjar bråka? En lättläst bok för en liten bokslukare.

Beskrivning

32 sid Plötsligt saknas det mat i Ceriese Park. Alla Pokémon är hungriga. Hungriga Pokémon är gnälliga Pokémon. PIkachu, Riolu och Raboot vill hjälpa Ash och Goh att lösa mysteriet. Hinner de innan de hungriga Pokémon börjar bråka? En lättläst bok för en liten bokslukare.