LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY
Artikelnummer430723

32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp
Beskrivning
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp

LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY
Artikelnummer430723
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp
Beskrivning
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp