LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY

Artikelnummer430663
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp

Beskrivning

32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp

LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY

Artikelnummer430663
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp

Beskrivning

32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp