| Artikel | Titel | Beskrivning | Förpackning |
|
430629
|
LÄTT ATT LÄSA FROST - SPÖKET PÅ ARENDAL
|
32 sid.Gå på spökjakt i slottet med Anna och Elsa. Lättläst bok för de som just lärt sig läsa. 1 st/förp
|
Styck
|
|
430663
|
LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY
|
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta, lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp
|
Styck
|
|
430684
|
LÄTT ATT LÄSA FROST 2 - Elsas magiska resa
|
32 sid. Frost 2: Elsas magiska resa Lättläst bok för de som just lärt sig läsa. Elsa följer en mystisk röst norrut för att ta reda på varifrån hon har fått sina magiska krafter. 1 st/förp
|
Styck
|
|
430717
|
LÄTT ATT LÄSA - LEJONKUNGEN
|
24 sid. Följ med Simba på nya äventyr! Lättläst bok för de som just lärt sig läsa. 1 st/förp
|
Styck
|
|
430723
|
LÄTT ATT LÄSA MY LITTLE PONY
|
32 sid Den här boken passar perfekt för barn som precis har knäckt läskoden. Sidorna är fulla av fina illustrationer och sagan berättas med korta lätta meningar som barnen själva kan läsa. Gör läsningen rolig med vännerna i My Little Pony. 1 st/förp
|
Styck
|
|
430735
|
LÄTT ATT LÄSA - NALLE PUHS PUMPA
|
32 sid. Lätt att läsa Nalle Puhs Pumpa Vad händer när Nalle Puh planterar några pumpafrön? Han väntar och äter och äter och väntar. . . . men vad är det som kommer upp ur jorden?
|
Styck
|
|
430765
|
LÄTT ATT LÄSA - POKEMON VÄLKOMMEN TILL GALAR
|
32 sid Ash och hans vän Goh besöker Galar för första gången. De längtar efter att få träffa alla nya Pokémon. Snart stöter de på en mystisk ny Pokémon. Men är det en vän… eller en fiende? Pokémon. Gillar ditt barn att läsa nya ord? Tycker ditt barn om att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present till en liten bokslukare. Den är garanterat skojig. 1 st/förp.
|
Styck
|
|
430766
|
LÄTT ATT LÄSA - POKEMON DEN STORA PANNKAKSTÄVLINGE
|
Ash och Pikachu vill vinna den stora pannkakstävlingen. Kan de slå förra årets vinnare, vinnare, Alolan Raichu? Segraren av tävlingen vinner ett fantastiskt pris: gratis
|
Styck
|
|
430767
|
LÄTT ATT LÄSA - MARVEL ATT BLI MIGHTY THOR
|
32 sid När hammaren ropar på Jane Foster upptäcker hon att hon inte kan motstå ödet. Att vara den hjälte världen behöver kan vara svårt och Jane upptäcker att hjältemod inte bara handlar om superkrafter, utan också om att göra det som är rätt, även om det är svårt.
|
Styck
|
|
430768
|
LÄTT ATT LÄSA - MARVEL SPIDER-MAN KVARTERETS VÄNLI
|
32 sid Peter Parker är en genomsnittlig tonåring Han går i skolan, bor hos sin moster och är fotograf för skoltidningen. Tills en dag en radioaktiv spindel biter honom på en studieresa...
|
Styck
|